Modell: "Unik Lavendel" och "Hallontopp"



Här har jag gjort ett lavendelfärgat armband med inflätade/-tvinnade trådar.
Insidan på armbandet är väldigt speciellt eftersom att jag inte har lagt något skinn bakom,
för att jag inte vill dölja det unika mönstret allt för mycket!
Renknapp sitter på, och som alla andra mina armband är renskinn det enda jag använder.

Det gick åt cirka 4 meter tenntråd till det här armbandet,
och allt mitt tenn innehåller 4% äkta silver för att göra tråden extra hållbar och stadig.
Vill du ha ett rejält armband som håller i ur och skur och mycke silver färg i, så är det här din typ!


Modellen heter: "Unik Lavendel"

12cm - 18cm = 275 SEK
19cm - 25cm = 295 SEK






Här är min lilla "Hallontopp"... En Otroligt häftig  färg på skinnet, lysande, knallig, skär -ROSA ;-)
På den här modellen har jag gjort tennflätan inbakad i skinnet,
Ett mer annorlunda och "klatschigt" smycke får du leta efter!!!!!

-Nu när sommaren är här finns det inget finare än att ha färg glada smycken, Eller har jag fel?
Passar vuxna såsom små tjejer


Modell: "Hallontopp"

15cm - 18cm = 275 SEK

19 cm - 25 cm = 325 SEK

26,5 cm - 30cm = 375 SEK







Här är båda mina små raringar!!!
Ni är Välkomna att mejla för mer info och/-eller göra era beställningar.
[email protected]

Med vänliga hälsningar
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0