Kund Kommentarer


Kommentar Tid  
Linda  ([email protected]) om Kontakt för beställning:
Nu har jag precis fått mina två armband och dom är UNDERBARA!! Bättre än vad jag till och med trodde!!
Jag återkommer absolut,din sida är numera ett bokmärke hos mig.Tack Sandra för ditt fina arbete och trevliga bemötande+snabb leverans!Jag mailar en beställning på två till som ska bli en present(om jag kan förmå mig att ge bort dom...)
MvH Linda
IP: 83.233.************



24 Juli, 13:09  
Mari om Nöjda kunder som lämnat en kommentar:
Heej bejbi.Calle blev suuuuupernöjd över armbandet måste ja bara säga!Så personlig. Han har d jääämt, tillåmed i duschen!!:P..Får han duscha med d förresten?..Tusen tack igen, du vet va som väntas ti jul..;Pkramar.
IP: 213.100.***********

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0