Modell: "Lempi, PAR"



Här har jag gjort på beställning, både örhängen och matchande armband i modell: "LEMPI"
(min kamera är väldigt dålig så skinnet ser svart ut, men färgen på skinnet är mörk lila)

Detta paket finns självklart i andra färger såsom i rosa, brunt, ljusbrunt, rött, vitt, svart,  mfl.
(Vid speciella önskemål av färg som inte finns hemma just nu, kan jag beställa hem material vid min nästa beställning)

Örhängena är givetvis i rent silver och är nickelfritt. Allt för att ha det bästa materialet för mina kunder.

PAKET PRIS: 595 kr
(Passa på, detta är endast ett sommar erbjudande)



Mejla mig för frågor och-/eller beställning, eller kommentera ett inlägg och lämna ditt namn, mejl eller nummer., så hör jag av mig så snart jag kan. Tack på förhand!

[email protected]

Med vänligaste hälsningar / Sandra Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0