Nöjda kunder som lämnat en kommentar

Mari om ERBJUDANDE:

Hej Sandra, jag är jätte nöjd med armbandet som jag beställde (övergläns 2)
Den passade precis på min sambo, så tusen tack för att du la på några extra cm trots att jag skickade fel mått!
Jag återkommer snart för en ny beställning

IP: 412.113.3.537 12 Juli, 16:15


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


Kristina ([email protected]) om Modell: "Sockersöt":

Hej Sandra,är jättenöjd med de 2 armbanden som jag köpte av dig!
Återkommer med beställnig på fler. Är en perfekta presenen till "den som har allt" :-)!

IP: 213.113.3.238 09 Juni, 19:10

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Emma-Sophia om Modell: "Sockersöt":

Hej Sandra! Du, jag har en liten fråga till dig. Finns trådarna i svart?
Är grymt sugen på ett tennarmband i rosa och svart tråd faktiskt. :)

IP: 213.112.34.5 05 Juni, 15:01

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

PajalaMilla om Modell: "Lempi 2":

blev så nöjd med båda armbanden. jättefina!!!

IP: 81.234.105.215

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

anna om Övergläns ALLA!:

åh så fina! älskar det lila!

IP: 81.225.91.83 04 Maj, 14:07

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Lisa om Modell: "Lempi 2":

Gud vad fint, va duktig du är

IP: 85.226.207.66 07 Maj, 11:42

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis beställt ett armband, och fick mycket trevligt mottagande i och med beställningen. Väntar på armbandet och känner på mig att jag kommer bli mer än nöjd:)

2009-07-13 @ 14:51:20
Postat av: Sandra

Tusen tack Johanna för din kommentar! Det uppskattar jag väldigt mycket, hoppas armbandet passar och att din kille blir super nöjd :) Välkommen åter & tack för en trevlig och bra konversation. Kram /Sandra

2009-07-13 @ 18:36:29
URL: http://tennarmband.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej,hej!

Jag skulle vilja beställa ett av dina fantastiska armband!Jag tycker mycket om modellen "sockersöt",i silver med en tråd i rosa!

Hör gärna av dig med mer info om hur jag beställer av dig. Tack!

Ha det så bra,mvh Linda

2009-07-13 @ 23:00:34
Postat av: Mari

Heej bejbi.Calle blev suuuuupernöjd över armbandet måste ja bara säga!Så personlig. Han har d jääämt, tillåmed i duschen!!:P..Får han duscha med d förresten?..Tusen tack igen, du vet va som väntas ti jul..;Pkramar.

2009-07-21 @ 22:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0