Modell "Övergläns alla 2"



Här har jag en liten mindre variant av mitt andra breda armband, detta armband är ca 2,5 cm brett har 2 stycken (valfria) flätor.  2 snygga renhorns knappar finns på armbandet, och givetvis är skinnet gjort av ren.

Detta armband gjorde jag på beställning till en jätte trevlig tjej, Gunilla :-)
Skulle bli en speciell födelsedags present. Och av en super nöjd Gunilla, fick jag ett alldeles handgjort vykort! TUSEN TUSEN TACK!!! Och välkommen åter,

Dessa armband gör jag på beställning och vill minst ha 1 dag framförhållning.
(och om ev. frakt önskas, så räkna med att posten tar ca. 1-2 dagar)


PRIS: 595 kr


Mejla mig för frågor och-/eller beställning, eller kommentera ett inlägg och lämna ditt namn, mejl eller nummer.,
så hör jag av mig så snart jag kan. Tack på förhand!

[email protected]

Med vänligaste hälsningar / Sandra Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0