Modell: "Sockersöt"



Här gjorde jag ett super sött armband på beställning, önskemålet var "modernt, och rosa",
och detta blev resultatet, när jag fick FRIA händer.
En super nöjd kund, som redan nu gjort sin andra beställning!

Armbandet är gjort i svart renskinn, och flätad med rösa & mörkrosa tråd.
För att jag skulle "lyffta fram" den rosa färgen, använde jag mig av den ljusa tråden som en genomgående tråd i flätan.
Visst blev den söt?

15cm - 18cm = 295 SEK

19 cm - 25 cm = 345 SEK

26,5 cm - 30cm = 395 SEK



Mejla mig för frågor och-/eller beställning, eller kommentera ett inlägg och lämna ditt namn, mejl eller nummer., så hör jag av mig så snart jag kan. Tack på förhand!

[email protected]

Med vänligaste hälsningar / Sandra Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0